czwartek, 1 sierpnia 2013

Koralików garść

Na początku….  informacja dla zainteresowanych prezentowaną przeze mnie biżuterią.
Niedawno zostałam wpisana w poczet artystów ;) na portalu Srebrna Agrafka. Tam powstał mój sklepik, do którego serdecznie zapraszam :)

Dzisiejszy post poświęcony jest koralikowym bransoletkom. Zrobiłam je szydełkiem i mam nadzieję, że spodobają się Wam :-)




Neonowy róż 



Złoto - zielona



Czerwono - niebieska




Komplet trzech kolorów srebrny niebieski i czarny






I na koniec połączenie kolorów kości słoniowej z koralowcem. Komplet robiłam z myślą, o przeznaczeniu go na prezent. Komplet gotowy, myśl się nie zmieniła i już wkrótce prezent dotrze do celu :)


4 komentarze:

  1. Neonowy róż jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne, ale ten ostatni komplecik mi sie podoba najbardziej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj i ja mam zaległości u Ciebie w tych ślicznościach, same cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń